شناسایی و انتخاب بهترین مارک توالت فرنگی خارجی

قبل از خرید بهترین مارک توالت فرنگی خارجی یا ایرانی، آشنایی با ویژگی‌های یک توالت فرنگی مناسب و معیارهای اساسی انتخاب، موضوع مهمی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
مطالب مورد بحث در این پست
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
بهترین مارک توالت فرنگی خارجی
دسته بندی:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شاید تا همین چند سال پیش، کمتر ایرانی‌ای تصور می‌کرد که روزی به دنبال جواب این سوال باشد: «بهترین مارک توالت فرنگی خارجی چیست؟» اما حالا چند سالی است که استفاده از توالت فرنگی در کشورمان رونق بسیاری یافته و پرسیدن این سوال طبیعی به نظر می‌رسد. دلیل آن شاید بیماری‌هایی باشد که به سبب استفاده از توالت‌های ایرانی قدیمی برای مفاصل و استخوان‌های بدن به وجود می‌آید. به هر حال دلیل آن هرچه باشد امروزه توالت فرنگی برای ما ایرانیان به یک آیتم اصلی در اجزای سرویس بهداشتی تبدیل شده است.

با این وجود به دلیل عدم آشنایی کافی ما ایرانیان با این نوع توالت‌ها، سوالات و مشکلات بسیاری هنگام خرید و نصب توالت فرنگی به وجود می‌آید. پاسخ به سوالات دربارۀ خرید بهترین برند توالت فرنگی خارجی یا ایرانی، ویژگی‌های یک توالت فرنگی خوب و معیارهای اصلی این انتخاب، چالش مهمی بود تا بخواهیم مطلب امروز را برای شما آماده کنیم پس تا انتها با ما باشید.

بهترین مارک توالت فرنگی را از کجا بشناسیم؟

تصور کنید شما برای تکمیل سرویس بهداشتی خود قصد خرید بهترین توالت فرنگی را دارید، به فروشگاه‌ها سر می‌زنید و در سایت‌های مختلف جستجو می‌کنید. چیزی که می‌بینید شباهت زیاد تمام توالت‌ها با هم است. مارک‌های مختلف را خواهید دید اما نمی‌دانید کدام مارک و برند، کیفیت بهتری دارد و پاسخگوی نیاز شماست.تفاوت بین خوب و بد و یا یک برند خارجی با دیگری زمانی آشکار می‌شود که ما در تهیه چیزی که می‌خواهیم نیازهای خود را به خوبی بشناسیم و مطابق آنها انتخاب خود را انجام دهیم. پس زمانی که شما نیازها، ویژگی‌های لازم و اولویت‌های مهم انتخاب یک توالت فرنگی جنس خوب را بدانید، مطمئنا خواهید توانست بهترین جنس را از بهترین مارک توالت فرنگی خارجی یا ایرانی تهیه کنید. به همین منظور بهتر است قبل از هر چیزی اولویت‌های انتخاب یک توالت فرنگی مناسب را بشناسیم و بر اساس نیازمان آن را انتخاب کنیم.

نکات مهم در خرید توالت فرنگی مناسب

ویژگی‌های بهترین مارک توالت فرنگی خارجی چیست؟

توالت فرنگی وسیله‌ای کاربردی و مهم در هر خانه‌ای است. امروزه با افزایش میزان تقاضا، در ایران نیز بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده اقدام به تولید توالت‌های فرنگی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف کرده‌اند. خروجی این تولیدات هرچه باشد باید قبول کنیم که از مدل‌های خارجی چند قدمی عقب‌تر خواهد بود.

مدل‌های خارجی توالت فرنگی با مارک‌های معتبر که توسط شرکت‌های باسابقه و معروف دنیا تولید می‌شوند امکانات بیشتر، تنوع زیادتر در طرح و مدل، و جنس مرغوب‌تری دارند. قبل از آنکه دنبال بهترین مارک توالت فرنگی خارجی بگردید و در میان صدها مارک و برند خارجی سردرگم شوید، بهتر است ویژگی‌های یک توالت فرنگی مناسب را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن برای انتخاب و خرید اقدام کنید:

ارتفاع توالت فرنگی

– ارتفاع توالت فرنگی

موقع خرید به ارتفاع صندلی توالت فرنگی توجه کافی داشته باشید. توالت‌های استاندارد حدود ۱۴ اینچ (۳۵سانتی‌متر) از کف فاصله دارند. این ارتفاع در حالی که می‌تواند برای کودکان و افراد میانسال مناسب باشد، ممکن است برای افراد مسن و سالمند و افرادی که بیماری‌های جسمی و فیزیکی دارند اذیت‌کننده باشد. پس قبل از هر چیزی نیازهای خانواده خود و مشکلات افرادی که قرار است از توالت فرنگی استفاده کنند را کامل بررسی کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

– روش و نوع نصب

توالت فرنگی‌ها بر اساس نوع و نحوه نصبشان می‌توانند یک تکه یا دو تکه باشند، روی زمین یا دیوار نصب شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. مهم‌ترین نکته، تطابق این معیارها با فضای سرویس بهداشتی و نیازهای شماست. توالت‌های دو تکه نسبت به انواع یک تکه‌، سبک‌ترند و نصب آن‌ها با سهولت بیشتر و خرابی کمتری انجام می‌شود. از سوی دیگر، توالت‌های یک تکه برای فضاهای کوچک و محدود مناسب‌ترند.

– کیفیت و جنس توالت فرنگی

توالت فرنگی‌ها می‌توانند از جنس چدن یا چینی ساخته شوند که نوع چینی آن بسیار رایج‌تر است. اما بهترین جنس توالت فرنگی کدام است؟ مدل‌های چدنی با اینکه قیمت کمتری دارند میزان مقاومت آن‌ها در برابر وزن و رطوبت بسیار کم است و زود ترک برداشته و خراب می‌شوند. توالت‌های چینی کمی گران‌تر هستند، اما از آنجایی که حاوی عناصر تقویت‌کننده مانند کوارتز هستند، دوام و طول عمر بیشتری دارند.

تنوع در طراحی توالت فرنگی

– شکل و تعداد قطعات / تنوع در طراحی

مهم‌ترین قسمت یک توالت فرنگی کاسه یا صندلی آن است. در طراحی کاسۀ توالت فرنگی، علاوه بر زیبایی، عملکرد شست‌وشو و راحتی آن اهمیت فراوانی دارد. شکل یک کاسه عمدتاً جنبه تزیینی دارد تا کاربردی. شما می‌توانید در فروشگاه‌ها مدل‌های گرد، بیضی و مربعی را مشاهده کنید. با این حال، کاسه‌های گرد فضای کمتری را نسبت به کاسه‌های مربعی یا بیضی اشغال می‌کنند.

در مورد تعداد قطعات نیز باید به ترجیحات شخصی و اندازه سرویس بهداشتی خود توجه کنید. در هر حالت مارک‌ها و برندهای مختلف، تنوع زیادی در شکل توالت فرنگی‌ها ایجاد کرده‌اند تا نیازهای مشتریان مختلف را پاسخ دهند.

– میزان مصرف آب

یک توالت فرنگی با توجه به نوع مدل و مارک سازنده می‌توانند مصرف آب متفاوتی نسبت به نمونه‌های مشابه داشته باشد که در این حالت بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حفظ محیط زیست به دنبال بهترین مارک و برندی باشید که سیستم توالت فرنگی آن بر پایه کمترین مصرف آب ساخته شده است. تمام مدل‌های توالت فرنگی روکا به نحوی طراحی و ساخته شده‌اند که مصرف آب را به حداقل برسانند.

سیستم فلاشینگ توالت

– سیستم فلاشینگ

سیستم فلاشینگ در توالت فرنگی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این سیستم برای تمیز کردن فضای داخلی توالت باید از منبع قدرتمندی برخوردار باشد تا بتواند با بهره‌گیری از آب کمتر، بهترین شستشو را انجام دهد. سیستم فلاش با کمک فشار و سیستم فلاش گرانشی، دو سیستم اصلی فلاشینگ است. در هنگام خرید توالت فرنگی باید به ابعاد مخزن فلاش تانک، مکان و ابعاد شیر تخلیه و نوع سیستم تخلیه توجه کنید.

مارک‌ها و برندهای معروف خارجی تولیدکننده توالت فرنگی سعی می‌کنند بهترین سیستم فلاشینگ را جهت مصرف آب کم و تولید فاضلاب کمتر، روی توالت فرنگی‌ها پیاده کنند.

– صدای سیستم توالت فرنگی

ایجاد صدا در یک سیستم توالت فرنگی به فلاشینگ آن مربوط می‌شود. البته نباید از این نکته غافل شد سیستم‌های شستشودهنده جدید می‌توانند صدای بیشتری نسبت به مدل‌های ساده‌تر داشته باشند اما این نکته به ترجیح شما بستگی دارد که بخواهید کدام یک را انتخاب کنید.

بیده یا سیستم خودشور توالت فرنگی

– بیده یا سیستم خودشور توالت فرنگی

سیستم خودشور توالت‌ فرنگی سیستمی است که با فشار مستقیم آب اقدام به شستشوی کاربر می‌کند و در قسمت نشیمن‌گاه توالت فرنگی نصب می‌شود. وجود یا عدم وجود این سیستم به انتخاب شما بستگی دارد که حتما قبل از خرید به این نکته مهم توجه کافی کنید. بهترین توالت فرنگی خودشور را نیز می‌توانید از بهترین برندهای توالت فرنگی خارجی خریداری کنید.

– گارانتی توالت فرنگی

دقت داشته باشید توالت فرنگی که تهیه می‌کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. وجود گارانتی چندساله به‌خصوص در مارک‌های معتبر خارجی نشان از کیفیت و مرغوبیت و همچنین اصل بودن کالا دارد و خیال شما را از بابت خریدتان راحت خواهد کرد.

وجه تمایز بهترین برند توالت فرنگی با سایر برندها در چیست؟

برای اینکه یک مارک یا برند توالت فرنگی بتواند بین خود با مارک‌های دیگر وجه تمایزی ایجاد کند باید دارای بیشترین ویژگی‌هایی باشد که در فهرست بالا به آن‌ها اشاره کردیم. امروزه توالت‌های فرنگی مدرن در اشکال، اندازه‌ها و سطوح مختلف پیچیدگی با اشکال مختلف صندلی و گزینه‌هایی برای تنظیم ارتفاع برای به وجود آوردن حداکثر راحتی طراحی و تولید می‌شوند.

توالت‌هایی با طرح‌های یک تکه شیک که تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است و همچنین توالت‌های پیشرفته با مکانیزم‌های شستشوی خودکار، صندلی‌های گرم‌کن، و حتی بوگیرهای داخلی نیز وجود دارند. احتمالا نتوان تمام موارد بالا را در یک برند ایرانی یافت اما در اغلب برندهای معتبر خارجی می‌توان به راحتی تمام امکانات و نیازهای خود را برطرف کرد.

توالت برند روکا در سرویس بهداشتی

معرفی یکی از بهترین مارک‌های توالت فرنگی

اگر به دنبال مارک معتبر و باکیفیتی برای تهیه تمام لوازم سرویس بهداشتی و به‌خصوص توالت فرنگی هستید ما به شما برند روکا را پیشنهاد می‌کنیم. این پیشنهاد چند دلیل عمده دارد که می‌تواند به نفع شما باشد. کیفیت و مرغوبیت متریال‌های مورد استفاده در این برند معتبر، استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در این برند قدیمی و محبوب در کنار قیمت‌های مناسب می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف سازد.

علاوه بر کیفیت، این برند با طراحی‌های شیک و مدرن خود توانسته خود را با هر سلیقه و سبک دکوراسیونی هماهنگ کند. حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان از این برند خارجی خرید کرد؟

باید بگویم سایت خانه و معماری با چندین سال سابقه و قدمت، نمایندگی رسمی برند روکا در ایران است و شما می‌توانید به راحتی به صورت آنلاین از میان ده‌ها مدل و رنگ، توالت فرنگی دلخواه خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که برای تکمیل خرید خود با کارشناسان و بخش فروش سایت خانه و معماری تماس برقرار کرده و خرید خود را نهایی کنید. 

سخن پایانی

همانطور که می‌بینید موارد زیادی وجود دارد که شما باید قبل از انتخاب بهترین نوع توالت فرنگی و خرید آن حتما مورد بررسی قرار دهید. برخی از این موارد برای زیبایی محیط زندگی شما و داشتن بهترین دکوراسیون مهم هستند، برخی نیز برای داشتن بهترین کاربرد و کارایی یک وسیله و هماهنگی آن با نیازهای شما می‌توانند تاثیرگذار باشند. با بررسی کامل این موارد حالا می‌توانید بهترین توالت فرنگی خود را از معتبرترین برند به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

نمی‌توان به طور قطع برند خاصی را بهترین مارک توالت فرنگی عنوان کرد چرا که هر برندی مدل‌های متفاوت و متنوعی را دارد. شما باید با توجه به نیاز خودتان و موارد لازم قبل از خرید، بهترین توالت فرنگی را برای خود تعیین و انتخاب کنید.
شما می‌توانید با مراجعه به سایت خانه و معماری یا تماس با کارشناسان این مجموعه، توالت فرنگی خود را از بورس فروش توالت فرنگی انتخاب و به راحتی خریداری کنید.
اگر قصد دارید یک توالت فرنگی با کیفیت تهیه کنید که تا چندین سال برای شما با حفظ ظاهر و عملکرد خود به بهترین شکل کار کند، خرید از یک برند خارجی با قیمت بالاتر به تمام دغدغه‌های تعویض و هزینه‌های اضافی خرید دوباره می‌ارزد.
توالت فرنگی که از یک مارک معتبر و با کیفیت خریداری شده باشد می‌تواند مصرف انرژی شما را کاهش داده همچنین در تولید فاضلاب کم نیز موثر است.
نویسنده
کاملیا کلانتری
منبع
build, ipsnews, lowes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *