گذری به بورس فروش توالت فرنگی در شهرهای مختلف

با بهترین بورس فروش توالت فرنگی و سایر ملزومات بهداشتی در این مقاله آشنا می‌شوید، بنابراین از سردرگمی در پروسه خرید این محصولات نجات پیدا می‌کنید.
مطالب مورد بحث در این پست
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
بورس فروش توالت فرنگی
دسته بندی:
زمان مطالعه: 12 دقیقه

شاید شما هم به تازگی قصد خرید یا تعویض توالت فرنگی را دارید اما نمی‌دانید به چه مراکزی مراجعه کنید. در ادامه با انواع بورس فروش توالت فرنگی در ایران آشنا خواهید شد.

محصولات بهداشتی مربوط به ساختمان به خصوص انواع توالت فرنگی معمولا به ندرت تعویض می‌شوند. بنابراین سهل‌انگاری و انتخاب اشتباه توالت فرنگی باعث می‌شود نه تنها هنگام استفاده از آن احساس راحتی نداشته باشید، بلکه در طولانی مدت هزینه‌های اضافی برای تعمیرات و تعویض بپردازید. توصیه ما به شما خرید از مراکز معتبر و بورس فروش توالت فرنگی و محصولات بهداشتی است. با این کار، از کیفیت محصول اطمینان می‌یابید و به طیف وسیع‌تر و متنوع‌تری از انواع مدل‌های توالت فرنگی دسترسی پیدا می‌کنید.

بورس فروش توالت فرنگی در کلان شهرها

ممکن است هنگام شروع پروسه خرید، به درستی ندانید که چه مدل یا طرحی را برای توالت فرنگی منزل خود می‌پسندید و نیاز داشته باشید تا مدل‌های متنوعی را بررسی و از میان آنان بهترین گزینه را انتخاب کنید. به همین منظور بهترین کار مراجعه به مراکز فروش توالت فرنگی و بورس لوازم بهداشتی در شهر محل زندگیتان است.

لازم به ذکر است که اصطلاح “بورس فروش کالا” به محلی اطلاق می‌شود که شامل تعداد بسیار زیادی فروشگاه با عرضه تخصصی همان کالا باشد. بنابراین بدیهی است که در اکثر شهرهای کوچک بورس فروش توالت فرنگی و محصولات ساختمانی، به معنایی که مورد نظر ماست، وجود نداشته باشد. به همین دلیل در ادامه به معرفی مراکز فروش توالت فرنگی و لوازم ساختمان در چهار شهر تهران، مشهد، اصفهان و کرج می‌پردازیم.

تهران

تهران

تهران با بیش از 9 میلیون نفر جمعیت، پرجمعیت‌ترین، شلوغ‌ترین و البته مهم‌ترین کلان‌شهر ایران به شمار می‌آید. نرخ بالای ساخت و ساز و بازسازی در مناطق مختلف تهران، این شهر را به یکی از پرپتانسیل‌ترین شهر‌های ایران برای بازار ساخت مسکن تبدیل کرده است. این سازندگی‌های متعدد، نیاز عظیمی برای خرید و فروش مصالح و لوازم ساختمانی ایجاد کرد که در نتیجه به ظهور بورس‌ها و مراکز متعدد فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی در نقاط مختلف شهر انجامید.

خرید انواع توالت فرنگی

توالت فرنگی های روکا در طرح و رنگ های متنوع، از توالت های رنگی تا توالت های وال هنگ و هوشمند.

توالت فرنگی هوشمند

خیابان بنی‌هاشم

خیابان بنی‌هاشم یکی از معروف‌ترین مراکز و بورس فروش توالت فرنگی و انواع لوازم ساختمانی مانند کاشی و سرامیک، روشویی و شیرآلات است که در شرق تهران قرار دارد. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای دسترسی به این خیابان از طریق ایستگاه مترو خواجه عبدالله انصاری است که در جنوب خیابان بنی‌هاشم واقع شده است.

تنوع بسیار بالای محصولات از جمله لوازم بهداشتی لوکس و خاص، وجود تعداد زیاد فروشگاه‌ها و همچنین قرار گرفتن قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار لوازم ساختمانی تهران در خیابان بنی‌هاشم، بسیاری از سازندگان و خریداران عمده و شخصی لوازم ساختمانی را به این خیابان می‌کشاند.

تبدیل شدن خیابان بنی‌هاشم به بورس فروش توالت فرنگی و سایر لوازم بهداشتی ساختمان، آن را به محلی پررفت و آمد تبدیل کرده است که این امر منجر به بالا رفتن قیمت املاک، به خصوص زمین‌های تجاری در این منطقه شده است.

خیابان شیرازی تهران

خیابان شیرازی

اگر به دنبال مهم‌ترین بورس فروش توالت فرنگی و مصالح ساختمانی در تهران هستید، باید سری به خیابان شیراز یا شیرازی بزنید. از آنجا که خیابان شیراز در حوالی میدان ونک و خیابان ملاصدرا واقع شده است، دسترسی به آن از طریق مترو و خطوط بی‌آر‌تی نیز بسیار راحت است.

اهمیت این خیابان در فروش مصالح ساختمانی و لوازم بهداشتی ساختمان به قدری بالاست که به انتخاب اول بسیاری از انبوه سازان مسکن و خریداران عمده لوازم ساختمانی تبدیل شده است. از آنجا که خیابان شیراز علاوه بر بورس فروش توالت فرنگی و لوازم بهداشتی، مرکز فروش مصالح ساختمانی نیز هست، برای دسترسی راحت‌تر به فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، بهتر است به قسمت جنوبی این خیابان مراجعه کنید.

خیابان آیت الله کاشانی تهران

خیابان آیت الله کاشانی

وسعت بالای شهر تهران و بار ترافیکی موجود در خیابان‌های این شهر، جابه‌جایی و دسترسی مناطق مختلف و دور از هم، مانند شرق و غرب را کمی دشوار می‌کند. به همین دلیل، دسترسی به بورس فروش توالت فرنگی و کاشی سرامیک در شرق تهران، برای ساکنین غرب ممکن است چالش برانگیز باشد. خیابان آیت الله کاشانی یکی از مراکز بزرگ فروش لوازم بهداشتی است که در غرب تهران واقع شده است.

تنوع و تعداد محصولات در فروشگاه‌های این خیابان به قدری بالاست که خریداران بسیاری را از سراسر تهران به خود جذب می‌کند. اگر به غرب تهران نزدیک‌تر هستید و به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید محصولات بهداشتی متنوع می‌گردید، خیابان آیت‌الله کاشانی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

خیابان زمزم تهران

خیابان زمزم

از آنجا که جمعیت زیادی از مردم تهران در قسمت جنوبی این شهر زندگی می‌کنند، ساخت و سازهای متعددی نیز در این منطقه در حال انجام است. بنابراین وجود یک مرکز فروش بزرگ محصولات بهداشتی و مصالح ساختمانی در این قسمت از شهر یک نیاز مبرم به شمار می‌آید، نیازی که در محله زمزم به آن پاسخ داده می‌شود. خیابان زمزم در منطقه 17 و در نزدیکی بوستان بزرگ ولایت و اتوبان آیت‌الله سعیدی واقع شده است.

وجود تعداد زیادی از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ لوازم ساختمان، محله زمزم را به بزرگترین بورس فروش توالت فرنگی، روشویی، آینه، کاشی سرامیک، شیرآلات و انواع لوازم ساختمانی در جنوب شهر تهران تبدیل کرده است. با بازدید از فروشگاه‌های این خیابان، می‌توانید انواع محصولات بهداشتی را پیدا کنید که در کنار کیفیت مطلوب و تنوع بالا، دارای محدوده‌های قیمتی اقتصادی نیز هستند.

خیابان سعدی تهران

خیابان سعدی

یابان سعدی به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و وجود مراکز متعدد فروش لوازم ساختمانی، یکی از شلوغ‌ترین و پررفت و آمدترین مناطق تهران به شما می‌آید. این خیابان که در مجاورت خیابان‌های لاله‌زار و جمهوری واقع شده، یکی از معتبرترین مراکز فروش توالت فرنگی و لوازم سرویس بهداشتی است. تنوع و زیبایی محصولات و محدوده‌های قیمتی متفاوت، از جمله نقاط قوت این بورس لوازم ساختمانی به شمار می‌آیند که میتوانند طیف وسیعی از سلایق و بودجه‌ها را در بر بگیرند.

خیابان فرجام

خیابان فرجام

هرچند که در میان سایر مراکز فروش مصالح و لوازم ساختمانی تهران، خیابان فرجام از شهرت کمتری برخوردار است و سازندگان کمتری برای خرید، گذرشان به این خیابان می‌افتد، اما این خیابان یکی از بهترین مراکز برای خرید شخصی لوازم سرویس بهداشتی است. اگر سازنده نیستید و برای سرویس بهداشتی منزل شخصی خود به دنبال لوازم خاص با مدل‌های متنوع می‌گردید، بازدید از فروشگاه‌های خیابان فرجام را در لیست کارهای خود قرار دهید چرا که می‌توانید بسیاری از محصولات لوکس و متنوعی که کمتر در مراکز فروش عمده، دیده می‌شوند را در این بورس فروش توالت فرنگی و لوازم ساختمانی، پیدا کنید.

مشهد

مشهد

مشهد دومین کلان‌شهر ایران از لحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیت ساکن آن است که سال گذشته از مرز سه و نیم میلیون نفر نیز عبور کرد. به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، مشهد به طور سالانه، میزبان بیش از بیست و هفت میلیون گردشگر است و هر سال هزاران نفر از شهرستان‌های اطراف، برای زندگی به این کلانشهر نقل مکان می‌کنند. مجموع این عوامل سبب رونق ساخت و ساز مسکن و البته مراکز تفریحی و اقامتی در مشهد شده است.

اگر سازنده هستید و یا برای بازسازی منزل خود به دنبال مراکز معتبر لوازم ساختمانی در مشهد می‌گردید، می‌توانید به چهار بورس فروش توالت فرنگی و روشویی، کاشی سرامیک، شیرآلات و سایر تجهیزات ساختمانی در این شهر مراجعه کنید.

خیابان قرنی مشهد

خیابان قرنی

اگر از سازندگان و خریداران عمده مشهدی در مورد معتبرترین و بزرگترین بورس فروش توالت فرنگی یا محصولات بهداشتی و شیرآلات، بپرسید، قطعا اولین گزینه‌ای که به شما پیشنهاد می‌کنند، خیابان قرنی است. این خیابان بزرگ‌ترین بورس فروش شیرآلات، لوازم بهداشتی، کاشی و سرامیک و تاسیسات ساختمانی در شهر مشهد است به طوری که بسیاری از انبوه سازان و خرده فروش‌های لوازم ساختمانی، خریدهای عمده خود را در این خیابان انجام می‌دهند. بدیهی است که طیف کالاهای موجود در این محله شامل تمام تجهیزات و لوازم ساختمانی با تنوع بسیار بالا می‌شود.

اگر به دنبال خرید توالت فرنگی یا شیرآلات برای منزل خود هستید، مطمئن باشید که مدل مورد نظر خود را با قیمتی مناسب در این خیابان می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر این، مجتمع تجاری برجیس با بیش از 60 فروشگاه عرضه‌کننده محصولات ساختمانی، نیز در همین خیابان واقع شده است. مجموع این عوامل، خیابان قرنی مشهد را به یکی از مراکز تخصصی خرید و فروش لوازم ساختمانی از جمله توالت فرنگی، شیرآلات، کابینت و سایر تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، تبدیل کرده است.

چهارراه ابوطالب

بعد از خیابان قرنی، مهمترین بورس فروش توالت فرنگی و شیرآلات، چهارراه ابوطالب است. اگر به دنبال خرید لوازم سرویس بهداشتی یا آشپزخانه، مانند، شیرآلات، سینک، کابینت، هود یا کاشی سرامیک هستید حتما به چهارراه ابوطالب سری بزنید تا از تنوع بالای محصولات شگفت‌زده شوید. بیش از صد و پنجاه فروشگاه لوازم و تجهیزات ساختمانی در محدوده چهارراه ابوطالب مشهد قرار دارند که به عرضه انواع کالای ساختمانی با تنوع مدلی و قیمتی متفاوت مشغول هستند.

تفاوتی ندارد که برای پروژه‌های ساختمانی خود به دنبال فروشنده عمده هستید یا برای بازسازی سرویس بهداشتی و تعویض توالت فرنگی و شیرآلات به چهارراه ابوطالب رفته‌اید، در این مرکز فروش، به طیف وسیعی از فروشندگان معتبر و کالاهای مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت.

خیابان فلسطین

شاید شما هم مانند طراحان شناخته شده یا سازندگان واحدهای لوکس و شخصی‌ساز، سلیقه خاص‌تری دارید و ترجیح می‌دهید که لوازم و تجهیزاتی که در منزل خود استفاده می‌کنید، با مدل‌های رایج تفاوت داشته باشند. در این صورت پیشنهاد ما به شما، بازدید از فروشگاه‌های خیابان فلسطین مشهد است.

بیش از هفتاد فروشگاه عرضه‌کننده لوازم ساختمانی لوکس و نمایندگی‌های برندهای وارداتی و معتبر در این خیابان واقع شده‌اند که عرضه‌کننده انواع طرح‌ها و مدل‌های خاص و لاکچری هستند و این خیابان را به بورس فروش توالت فرنگی و شیرآلات لوکس تبدیل کرده‌اند. در فروشگاه‌های خیابان فلسطین قادر به پیدا کردن مدل‌های باکیفیتی خواهید بود که نظیرش را در سایر مراکز فروش لوازم ساختمان پیدا نمی کنید. بنابراین اگر به دنبال بهترین مارک توالت فرنگی خارجی هستید حتما به نمایندگی‌های خیابان فلسطین سر بزنید. محدوده قیمتی کالاهای خیابان فلسطین از متوسط رو به بالا تا گران قیمت را شامل می‌شود.

منطقه خین عرب

بسیاری از انبوه سازان که در حال توسعه پروژه‌های مسکونی اقتصادی هستند، منطقه خین عرب و به خصوص خیابان کشاورز واقع در این منطقه را برای خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، انتخاب می‌کنند. سطح کیفی لوازم بهداشتی از جمله توالت فرنگی و ایرانی، روشویی، کاشی سرامیک، هود و گاز و یا شیرآلات، در این منطقه در حد متوسطی قرار دارند و محصولات موجود در فروشگاه‌های این منطقه از نظر قیمتی، نسبت به سایر مراکز فروش توالت فرنگی و لوازم بهداشتی، اقتصادی‌تر هستند.

اصفهان

اصفهان

اصفهان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و بسیاری از خانه‌ها و محله‌های این شهر، قدیمی‌ساز هستند. طی دهه‌های گذشته، و با ورود علم نوین شهرسازی به اکثر شهرهای ایران، بافت‌های مسکونی قدیمی و شهرسازی اصفهان نیز دستخوش تغییرات گسترده‌ای قرار گرفت و بازار بازسازی و نوسازی در این شهر را به شدت داغ کرد.

تفاوت طبقاتی در این شهر نسبت به سایر شهرها بسیار کمتر است و این موضوع در بافت شهری آن نیز به چشم می‌خورد، به نحوی که تفاوت قیمتی کالاها در مناطق حاشیه شهر با مرکز یا شمال شهر بسیار اندک است. به همین دلیل برخلاف کلان‌شهرهای دیگر چندین مرکز بزرگ با تعداد بالای فروشگاه در سطح شهر وجود ندارد و در هر محله می‌توانید فروشگاه‌های فروش لوازم ساختمانی را در محدوده قیمتی مورد نظر خود، پیدا کنید. تنها یک خیابان در اصفهان وجود دارد که میتوان گفت تراکم فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم ساختمان در آن بیشتر از سایر نقاط است.

خیابان فیض اصفهان

خیابان فیض

خیابان فیض با تعداد بیست الی سی فروشگاه عرضه‌کننده لوازم ساختمانی را میتوان بورس فروش توالت فرنگی و محصولات بهداشتی در اصفهان به حساب آورد. بسیاری از نمایندگی‌های معتبر برندهای خارجی و داخلی در این خیابان قرار دارند. در فروشگاه‌های خیابان فیض، انواع متنوعی از شیرآلات و لوازم سرویس بهداشتی و آشپزخانه را با مدل‌ها، درجه‌های کیفی و محدوده‌های قیمتی متفاوت می‌توانید پیدا کنید.

شهر کرج

کرج

هرچند که کرج در مقایسه با کلان شهرهایی مانند تهران یا مشهد، وسعت و جمعیت بسیار کمتری دارد، اما به دلیل نزدیکی به تهران و برنامه‌های توسعه شهری که در چندسال اخیر در این شهر اجرا می‌شود، ساخت و ساز گسترده‌ای در آن در حال انجام است. از سوی دیگر، مسافت طولانی تا تهران سبب شده است تا بسیاری از خریداران ترجیح بدهند از مراکز فروش لوازم ساختمانی در خود کرج خرید کنند و قید طی کردن این مسافت را تا تهران، بزنند.

سه راه گوهردشت کرج

سه راه گوهردشت

اگر کرج زندگی می‌کنید و برای خرید لوازم سرویس بهداشتی از جمله توالت فرنگی، به دنبال بهترین و مهمترین بورس فروش توالت فرنگی می‌گردید، کافیست خود را به سه راه گوهردشت برسانید. هرچند که تعدد فروشگاه‌های لوازم ساختمانی در این منطقه بسیار بالاست، بسیاری از خریداران از قیمت‌های بالای کالا در این محدوده ناراضی هستند. این موضوع شاید برای خریداران شخصی توالت فرنگی یا شیرآلات، چندان چالش‌برانگیز نباشد اما اگر قصد خرید عمده دارید یا انبوه ساز هستید، بهتر است به دنبال نمونه‌های اقتصادی‌تر باشید یا از بازار تهران خرید کنید.

از برند خارجی خرید کنیم یا ایرانی؟

به عنوان خریدار شاید یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهنتان را به خود مشغول کند، انتخاب برند توالت فرنگی باشد. قطعا تمایل قلبی خریداران به انتخاب و خرید بهترین توالت فرنگی است اما محدودیت‌های اقتصادی و میزان بودجه نیز در فرآیند خرید نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. اشتباهی که اکثر خریداران مرتکب می‌شوند عدم توجه به کیفیت و دوام توالت فرنگی و انتخاب براساس قیمت است. در نظر داشته باشید که با انتخاب یک توالت فرنگی باکیفیت و صرف اندک هزینه‌ای بیشتر، از هزینه‌های تعمیرات در آینده می‌کاهید، بنابراین یک توالت فرنگی درجه یک و کمی گران‌تر در طولانی مدت مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

هرچند که کیفیت توالت فرنگی‌های تولید داخل در سطح متوسط و قابل قبولی قرار دارد اما متریال به کار رفته در توالت فرنگی‌های خارجی و تکنولوژی تخلیه آنان بهتر و جدیدتر است، بنابراین عمر طولانی‌تر، راحتی بیشتر و سر و صدای کمتری دارند. علاوه بر این، اگر به دنبال خرید توالت‌های باکیفیت یا نمونه‌های هوشمند با امکاناتی مانند خودشور توالت فرنگی هستید، حتما برندهای وارداتی را انتخاب کنید.

تولید کننده بین‌المللی روکا یکی از بهترین برندهای سازنده توالت فرنگی است که در 170 کشور دنیا از جمله ایران نمایندگی فروش دارد و یکی از مطمئن‌ترین برندهایی است که می‌توانید برای خرید توالت فرنگی، انتخاب کنید. تمام محصولات برند روکا با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند؛ بنابراین هیچ نگرانی هنگام انجام فرآیند خرید و پس از آن نخواهید داشت.

انواع توالت در مرکز فروش توالت

خرید راحت و بدون دردسر

ممکن است مراجعه به انواع بورس توالت فرنگی و جستجو در میان صدها فروشگاه و هزاران طرح و مدل به صورت حضوری، از حوصله شما خارج باشد، مخصوصا اگر از ترافیک و ازدحام نیز بیزار باشید. در این حالت، پروسه خرید به چیزی ترسناک‌تر از کابوس‌های شبانه تبدیل خواهد شد! اما راه حل ساده‌تر چیست؟

امروزه در تمام کشورهای پیشرفته دنیا برای راحتی بیشتر افراد، امکان سفارش و خرید آنلاین تمام کالاها از جمله لوازم ساختمانی و محصولات بهداشتی مثل توالت فرنگی، برای خریداران در نظر گرفته شده است. در ایران اما هنوز این موضوع، پدیده‌ای جدید به شمار می‌آید اما نگران نباشید، متخصصان ما در شرکت خانه و معماری این امکان را برای شما عزیزان نیز فراهم کرده‌اند.

شرکت خانه و معماری نمایندگی رسمی فروش محصولات بهداشتی روکا در ایران است و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما، با انواع مدل‌های توالت فرنگی، روشویی و شیرآلات آشنا شوید و اطلاعات جزئی هر مدل را نیز مطالعه کنید. علاوه بر این، قبل از شروع فرآیند خرید، می‌توانید با تماس با مشاورین ما، از مشاوره رایگان فروش نیز بهره‌مند شوید. پس از انتخاب، طی یک هفته الی ده روز، محصول مورد نظر برای شما ارسال می‌شود و میتوانید درب منزل آن را تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و بررسی انواع بورس فروش توالت فرنگی در بزرگترین شهرهای ایران، موقعیت مکانی و ویژگی‌های هر یک پرداختیم. علاوه بر این با روشی جدید و راحت برای انتخاب و خرید توالت فرنگی نیز آشنا شدیم. شما در کدام شهر زندگی می‌کنید؟ بورس فروش توالت فرنگی و لوازم ساختمانی در شهر شما کجاست؟ نظرات و سوالات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

در تهران چند مرکز مختلف برای فروش توالت فرنگی و لوازم بهداشتی ساختمان وجود دارد، از جمله: خیابان بنی‌هاشم خیابان شیرازی خیابان آیت‌الله کاشانی خیابان فرجام محله زمزم خیابان سعدی
چهار مرکز: خیابان قرنی خیابان فلسطین چهارراه ابوطالب محله خین عرب
هرچند که کیفیت توالت فرنگی‌های تولید داخل در سطح متوسط و قابل قبولی قرار دارد اما متریال به کار رفته در توالت فرنگی‌های خارجی و تکنولوژی تخلیه آنان بهتر و جدیدتر است، بنابراین عمر طولانی‌تر، راحتی بیشتر و سر و صدای کمتری دارند
نویسنده
کاملیا کلانتری
منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *