حمام و سرویس بهداشتی هوشمند + معرفی چند محصول برند روکا

دربارۀ حمام و سرویس بهداشتی هوشمند بیشتر بدانید و با جدیدترین فناوری‌های مورد استفاده در آن آشنا شوید تا بتوانید انتخابی مدرن‌تر برای سرویس بهداشتی خانۀ خود داشته باشید.
مطالب مورد بحث در این پست
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
حمام و سرویس بهداشتی هوشمند
دسته بندی:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در سال‌های اخیر همه دربارۀ انواع سرویس بهداشتی هوشمند حرف می‌زنند. جدیدترین نسل از فناوری حمام و سرویس بهداشتی، سبزتر، کاربردی‌تر و زیباتر از همیشه است. با همۀ این‌ها، راحتی، بهداشت و تندرستی جسم و روح، همچنان جوهرۀ حمام هوشمند باقی مانده است. درواقع، این فناوری‌های جدید به همان اندازه که تجربۀ حمام را مدرن‌تر و امروزی‌تر می‌کنند، ریشۀ محکمی در راحتی دارند که آیین‌های استفاده از حمام در نسل‌های پیاپی را تعریف کرده است.

در این مطلب، به معرفی حمام و سرویس بهداشتی هوشمند و فناوری‌های مورد استفاده در آن می‌پردازیم و نگاهی نیز به محصولات برند روکا یکی از پیشتازان این فناوری در جهان می‌اندازیم.

حمام و سرویس بهداشتی هوشمند

یک دوش بخار آب گرم که با ایده‌آل‌ها و ترجیحات هر یک از اعضای خانواده به‌ طور جداگانه قابل تنظیم است؛ یک توالت الکترونیکی با یک نازل اسپری چندتنظیمۀ ملایم و نورپردازی شب با LED و آینه‌ای که تنها با فشار یک دکمه مه‌زدایی می‌کند. هیچ ‌کدام از این‌ها علمی تخیلی نیستند. شک نداشته باشید که واقعیت دارند و برخی از برندهای مطرح جهان هم‌چون برند Roca همۀ محصولات سرویس بهداشتی هوشمند را با بالاترین کیفیت، تولید و عرضه می‌کنند که می‌توانید متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی خود، مناسب‌ترین محصولات را انتخاب کنید.

در ادامه، برخی از این لوازم هوشمند سرویس بهداشتی را معرفی می‌کنیم.

توالت هوشمند: برای توالت‌های متصل به تکنولوژی جا باز کنید

توالت هوشمند In-Wash® Insignia

توالت هوشمند In-Wash® Insignia

توالت هوشمند In-Wash® Insignia روکا را با نوآوری‌های پیشرفته‌ و درعین ‌حال واضح و ساده‌اش می‌توان معرفی کرد. این توالت در وهلۀ اول از همان عناصر ضروری یک توالت فرنگی تشکیل شده است: صندلی، کاسه و آب. اما با استفاده از فناوری، صندلی را می‌توان از قبل گرم کرد، و درِ آن نیز از طریق حسگر حرکتی (پس از ورود به فضا) به طور خودکار باز و بسته می‌شود.

این توالت هوشمند روکا، از نوع ریملس (Rimless) است که تمیز کردن آن آسان‌تر و در نتیجه بهداشتی‌تر است. فلاش تانک جمع‌وجور این توالت در کاسه ادغام شده و در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهینه‌‌‌تر شده است. تمام عناصر این توالت با توجه به تجربیات قبلی و قابلیت استفاده برای کاربر، بازنگری و بهینه شده‌اند.

قابل توجه‌ترین تحول به شکل یک نازل آب یکپارچه است که عملکردهای شست‌وشو و خشک کردن کاملاً قابل تنظیم را برای نظافت اساسی فراهم می‌کند. موقعیت، فشار و دمای آب و هوا را می‌توان از طریق یک دستگاه کنترل از راه دور یا یک اپلیکیشن موبایلی کنترل کرد. وقتی کار کاربر تمام شد، فناوری کارآمد خشک کردن این توالت فرنگی، هوا را دقیقا به جایی که لازم است هدایت می‌کند.

ویژگی‌های دیگری مانند خوشبوکننده، لعاب سوپراگلیز Supraglaze® و نورپردازی شب با لامپ LED این بستۀ اغواکننده را تکمیل می‌کند. این توالت هوشمند با استفاده از آب و نور UV به طور خودکار تمیز می‌شود تا بهداشتی‌ترین تجربه را با حداقل مداخلۀ دستی تضمین کند.

توالت هوشمند In-Wash® Ona

توالت هوشمند In-Wash® Ona

با الهام از گرمای دریای مدیترانه، محصول جدید Ona یعنی In-Wash® ارائه شده است؛ یک توالت هوشمند با تنظیمات شست‌وشوی کاملا آسان و شفاف، قابلیت خشک کردن بالا به لطف اثر Coanda و کنترل و شخصی‌سازی‌ای که Roca Connect ارائه می‌کند.

علاوه بر آن، In-Wash® Ona طراحی و بهداشت را با استفاده از خطوط ارگانیک الهام‌گرفته از فرم‌های طبیعی، در یکدیگر ادغام می‌کند و یک انتخاب هوشمندانه برای حمام و سرویس بهداشتی مدرن است.

توالت هوشمند In-Wash® Inspira

توالت هوشمند In-Wash® Inspira

مجموعۀ In-Wash® Inspira با طراحی مینیمالیستی و جمع‌وجور و بدون اتصالات قابل مشاهده، طیف وسیعی از گزینه‌های نصب را برای هر خانه و فضای حمام ارائه می‌کند. شما می‌بایست گزینه‌ای را پیدا کنید که متناسب با پروژه‌تان باشد.

توالت هوشمند Multiclean® M4

توالت هوشمند Multiclean® M4

این توالت هوشمند، با یک طراحی باریک و مدرن و استفاده از آخرین نسل از صندلی‌ها با فناوری نظافت مخصوص هر شخص، تمام مزیت‌های شست‌وشوی اساسی با آب را برای توالت‌های غیرهوشمند روکا به ارمغان می‌آورد که تنها با تعویض صندلی توالت و روکش میسر شده است. این توالت، بهترین گزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی است و می‌تواند رویای شما را برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس محقق کند.

Multiclean® M4 به لطف Roca Connect، توالت فرنگی را به یک توالت هوشمند واقعی با فناوری شست‌وشو و خشک کردن، یک نازل شست‌وشوی خودکار و یک تجربۀ کاملا شخصی تبدیل کرده است.

دوش‌های هوشمند: تجربۀ دوش گرفتن پیشرفته

تنها در حمام است که فناوری‌های هوشمند لذت‌بخش‌ترین حالت خود را به نمایش می‌گذارند و تاثیر فناوری دوش هوشمند Roca حتی قبل از آن‌که زیر د‌وش قرار بگیرید، شروع می‌شود. شما از طریق اپلیکیشن، می‌توانید به دوش دستور دهید تا بر اساس تنظیمات دلخواه شما گرم شود، به طوری که در هر مرحله از حمام، مطابق با نیازها و خواسته‌های دقیق‌تان تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده داشته باشید.

چنانچه بخواهید در داخل حمام نیز دما یا فشار آب را تنظیم کنید، این امکان برایتان وجود دارد که تنظیمات را از طریق پنل کنترل LED تغییر دهید.

پنل دوش هوشمند

پس از انجام تنظیمات دوش، می‌توانید با خیال راحت از تجربۀ حمام کردن خود لذت ببرید. پنل کنترل همچنین به شما امکان می‌دهد خروجی آب (خروجی بالایی، ستون هیدروماساژ یا هر دو) را تغییر دهید. برای خاموش کردن دوش و کف‌مالی سر و بدن، تنها باید یک دکمه را فشار دهید؛ و هر وقت برای جریان دوبارۀ آب آماده شدید، کافی است دوباره دکمه را فشار دهید تا به همان حالت قبل برگردد.

بستۀ دوش هوشمند با حمام دستی مربعی استلا

هنگامی ترک حمام، می‌توانید یک برنامۀ نظافت یکپارچه را فعال کنید که آب پرفشاری را از خروجی‌ها آزاد می‌کند و رسوبات آهک و سایر ناخالصی‌ها را از لوله‌ها و جت‌ها پاک می‌کند. دوش گرفتن با دوش هوشمند از ایمنی بالاتری نیز برخوردار است و تنظیمات کنترل دما (که به ‌طور پیش‌فرض ۳۸ درجه است و برای بالا رفتن نیاز به فعالسازی دارد) خطر آسیب‌های ناشی از سوختگی را برای کودکان، سالمندان و سایر کاربران در معرض خطر کمتر می‌کند.

توجه: تمامی این محصولات از برند روکا قابل سفارش به شرکت خانه و معماری هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

حمام‌ها و سرویس بهداشتی‌های هوشمند برای سیاره‌ای سالم‌تر

حمام‌ها و سرویس بهداشتی‌های هوشمند برای سیاره‌ای سالم‌تر

فناوری هوشمند چیزی بیش از یک سری ابزار جالب است (اگرچه شامل آن‌ها نیز می‌شود). این فناوری سبزتر از قبل است و امکان صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف آب و انرژی را فراهم می‌کند. برای مثال، Roca Connect میزان آب مصرفی هر فرد و مقدار کل آب همۀ کاربران را محاسبه می‌کند و از آن طریق، آگاهی از مصرف آب را افزایش می‌دهد و عادات مسئولانه را تشویق می‌کند.

تنظیمات کنترل شخصی‌سازی‌شدۀ این حمام‌های هوشمند به این معنی است که برای دستیابی به دما و فشار مورد نظر خود در حمام، لازم نیست برای مدتی طولانی آب یخ و داغ را کم و زیاد کنید. در عوض، حمام هوشمند تجربۀ لذت‌بخش‌تری را برای شما رقم می‌زند و باعث صرفه‌جویی جدی در آب و انرژی می‌شود. با مصرف متوسط ۱ لیتر آب در هر ۷ ثانیه برای دوش گرفتن، می‌توانید علاوه بر کمک به سیارۀ زمین، در هزینه‌های قبض آب ماهانۀ خود به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

در نهایت

به نظر می‌رسد حمام و سرویس بهداشتی هوشمند به اندازۀ کافی اغواکننده است و داشتن هر یک از لوازم هوشمند سرویس بهداشتی، راحتی، بهداشت، تندرستی، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی و تجربه‌ای لذت‌بخش را در پی دارد.

اگر تصمیم دارید یکی از این محصولات هوشمند را بخرید، به صفحه محصولات ما سر بزنید.

یک دوش بخار آب گرم که با ایده‌آل‌ها و ترجیحات هر یک از اعضای خانواده به‌ طور جداگانه قابل تنظیم است، یک توالت الکترونیکی با یک نازل اسپری چندتنظیمۀ ملایم و نورپردازی شب با LED و آینه‌ای که تنها با فشار یک دکمه مه‌زدایی می‌کند؛ تعدادی از این فناوری‌ها است.
بله. فناوری سرویس بهداشتی های هوشمند، سبزتر از قبل است و امکان صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف آب و انرژی را فراهم می‌کند.
شما می‌توانید در سایت خانه و معماری به قسمت محصولات ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید، محصولات هوشمند مد نظر خود را انتخاب کنید و به راحتی بخرید.
نویسنده
تحریریه خانه و معماری
منبع
Roca Export

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *